Thursday, July 20, 2006

Malacca trip (2)

属于我们三人的回忆~~~ Juwin, Fang Theng and me....haahaha..
I like dis Photo very much...may b due to the way tht Fang theng n me standing..haha..
如果我身在荷兰那该多好啊!!!
Well, actually at nite(13/7/06) come here already. Due to cant take nice photo during at night, then decided back here again to take photo in the afternoon. Thanks God, at nite hv a chance let me went in the church and join the service over there on tht day, although juz a short moment, but is quite nice for me....we can worship God everywhere as long as our heart is praise our God..

看到这大炮,让我回想起我在年初中时候的历史。

经过这次的马六甲两天一夜旅游,真得让我感到满足。在这儿,可以吃到好吃的食物如“鸡饭粒”,喝好喝的"cendol" (渐渐的胖了), 参观一些历史的地方如 kota a famosa, St Paul church, 动物园等其他地方。这次的旅游不只让我得到额外的知识, 也让我能好好的休息轻松一下,补充我的能量在新的一个学期再次的奋斗, 在次的重新出发。是时候收拾心情预备开始新的学期所要面对的挑战。淑仪,加油哦!!!

No comments: